Vervolg expositie Uil

Maandag heb ik mijn Uil opgehaald bij Eigen Oogst in Hellendoorn. Ik had haast omdat de kids nog in de auto zaten, maar één van de medewerkers hield me even tegen. Ze vroeg mijn naam en vertelde me lachend dat mijn Uil bijzonder goed was beoordeeld.
Verbaasd en lachend reageerde ik 'O, leuk om te horen'. Ze vertelde me dat ik eerdaags een brief kon ontvangen met een leuke verassing.

De Uil
Die verassing werd me dinsdagavond door mijn eigen moeder onthult. Mijn vader is maandag gedotterd en dinsdag mocht hij naar huis. Mijn broer en moeder haalden hem op, en op de terugweg besloot mijn broer - die zijn foto ook bij Eigen Oogst had geexposeerd - dat hij gelijk zijn foto kon ophalen. Terwijl mijn moeder zat te wachten is ze aan de praat geraakt met één van de medewerkers.

Het blijkt dat een vijftal exposanten, de beste en meeste beoordelingen van alle bezoekers hebben ontvangen. Deze vijf mensen mogen hun werk voor een bepaalde periode exposeren. Ik zit daar ook tussen en mag mijn Uil straks exposeren bij hotel - restaurant De Kroon in Hellendoorn.

De brief heb ik nog niet ontvangen, maar ik ben erg benieuwd.
Ik vond het al een groot compliment dat ik zo goed was beoordeeld

Heidi

Reacties