Portret Siberische Husky voltooid

Gisteren is de pasteltekening, horende bij het eerder geplaatste oog, verder afgerond. We hebben een foto van het eindresultaat gemaakt en deze doorgestuurd naar de eigenaar van de hond.. met de vraag: lijkt hij erop?

Het verhaal hierachter is dat deze hond: Reebooks Gallant Malagant, een paar maanden geleden is overleden en tevens de stamvader is in de kennel van vrienden van ons. Omdat we de eigenaren goed hebben leren kennen en weten dat Mali veel voor ze heeft betekend, maakte dat het een toch wel beladen project was. Ze wisten ook van niets!
Diezelfde avond werd de tekening nog opgehaald en er viel een druk van mijn schouders toen ik hoorde (en zag) dat het Mali was.


Mijn tweede werk, na een jaar geen potlood en krijt te hebben vastgehouden. Ik wil me nu richten op enkele wildlife schilderijen, de eerste schetsen zijn al gemaakt.

Heidi

Reacties