Veranderingen.. leuk!

Ik heb het blog al een tijdje niet meer bijgewerkt. Druk...
Even in het kort:
We hebben gewerkt bij enkele festivals hier in de omgeving. Ontzettend leuk! Daarnaast heb ik me begin mei ingeschreven bij de KvK met Run with Pride. En ik ben nu druk bezig met groothandels en leveranciers voor de toekomstige webshop op http://www.dogspride.nl/.  We zijn achter een goede accountant aangegaan en ik heb m'n lange haren gekortwiekt, want daar was ik helemaal klaar mee! De bus welke we gebruikten voor de honden hebben we ingeruild voor een peugot partner, om zo de kosten binnen de perken te houden.
Veranderingen, veranderingen, veranderingen...

Het vinden van de juiste leveranciers en groothandels verloopt traag, te traag naar mijn zin. Daarbij reageren de meeste leveranciers negatief als je aangeeft dat het om een webwinkel gaat. Slechte ervaringen in het verleden met webwinkeliers hebben ervoor gezorgd dat deze instanties er zo negatief tegenover staan. Tijdens elk gesprek moet ik mezelf bewijzen (zo voelt het) dat ik toch echt serieus ben, weet waar ik over praat etc.. Het vreet energie, maar het is wel nodig.

Omdat dit toch best tijdrovend is en er nu geen inkomen gegenereerd word, heb ik vorige week gereageerd op een advertentie waarin een webshop ter overname werd aangeboden. De openbare veiling was vorige week vrijdag en warempel.. ik heb nu een winkel erbij!!
Deze week zullen de zaken verder worden afgerond. Ook zal er nog het e.e.a. worden aangepast aan de lay out van de winkel en het assortiment worden uitgebreid. Zodra dit klaar is zal ik de link ook hier plaatsen.
Spannend dus.. maar binnen afzienbare tijd kan ik dus 'echt' aan de slag!
Afgelopen zaterdag is Ray met Martijn naar Duitsland geweest, naar de Alka Shan Kennel. De boekingen voor aankomende winter stromen binnen en we hebben fok plannen voor in de toekomst. In de eerste instantie wilden we gaan voor een één jarige teef, maar uiteindelijk is het een pup van 12 weken geworden.


Haar naam is:
Alka Shan's Catch the Wind, roepnaam: Windy

Aankomende vrijdag halen we haar op.. en ik heb er ontzettend veel zin in! Heerlijk, weer een pupje om me heen.. Daarbij ben ik ook ontzettend nieuwsgierig hoe de kinderen op de pup reageren. Kinan zal voor het eerst echt 'bewust' de pup meemaken.

De hondenmand is al van zolder gehaald en we zijn helemaal klaar voor Windy..

Omdat papa al een paar keer had gezegd: Als het mooi weer is gaan we oefenen met de fiets, zonder zijwieltjes! Kinan hield papa gisteren aan de afspraak.. Ray heeft de zijwielen hoger gezet en zei: Probeer het zo eens, lukt het fietsen zonder de zijwieltjes te gebruiken.. dan haalt papa ze eraf! Kinan fiets en komt gelijk bij Ray terug 'haal ze er maar af papa, ik heb ze niet meer nodig'. En ja hoor.. even later fietste mijnheer zonder zijwieltjes!! (nu moet hij nog leren vooruit te kijken en waar hij fietst :-) Top he!?

En nu ga ik weer snel aan het werk!
Groetjes

Reacties