Husky's in de zorg...

Het kriebelt en het jeukt - mijn potloden die in een hoek van de kamer liggen, al weken onaangeroerd! Ik zou er zo graag mee aan de slag willen, maar andere zaken hebben nu meer prioriteit.

Vanaf 1 april ben ik officieel 'werkeloos', maar de laatste paar maanden drukker dan ooit. Doordat Ray zijn bedrijf is opgestart naast zijn eigen baan, ben ik degene die 'overdag' diverse zaken regelt. Maar natuurlijk moet ik ook zelf met een goed ondernemingsplan bij het UWV aankomen. Onlangs hebben we een helder en informatief gesprek gehad bij een adviesbureau voor startende ondernemers. Naast de vele nuttige tips kreeg ik ook het verzoek mijn plan wat uitgebreider op te zetten (internationaal). Maar dat gaat me op dit moment niet zo best af, druk met de voorbereidingen van onze eerste opdracht met de honden.

Vorige week hebben we een prettig gesprek gehad bij een zorginstelling. We hebben nu enkele bezoekjes gehad van mensen met een beperking bij de kennel - en dat is zo goed bevallen! Morgenochtend krijgen de honden weer bezoek en worden ze weer geknuffeld en ge-aaid - en dat vinden ze helemaal geweldig! Zelf vind ik het ook super om te zien hoe de honden hierop reageren, en 't schijnt dat het eerste wondertje al is gebeurd. De betreffende dame die hier kwam schijnt erg gesloten te zijn, maar kwam helemaal los en was de hele tijd gezellig aan het kletsen. De begeleiding was hier erg over te spreken en nu zijn we bezig om een plan voor vervolg bezoeken op te zetten. Maar Husky's die worden ingezet in de zorg zijn niet bepaald een alledaags item ;-) dus we zijn druk op zoek naar informatie/subsidie bronnen..



Heidi

Reacties