Een paar kiekjes tijdens een rommelige ochtend..

We hebben de stap genomen.. vanaf vrijdag is Ray 'ondernemer'. Klinkt wel stoer, maar er is nog heel veel werk te doen om alles tip top in orde te krijgen. En omdat Ray dit naast zijn huidige baan gaat uitvoeren, ben ik er dagelijks mee bezig. Daarnaast ben ik ook nog (steeds) bezig met mijn ondernemingsplan, maar omdat Ray's eerste opdrachten begin April al beginnen heeft dat nu de hoogste prioriteit.

Maar vandaag is het een dagje thuis met de kinderen, dus veel komt er nu niet uit handen. Het heeft wel een paar leuke kiekjes opgeleverd. Zo zat Indria lekker te spelen op de bank.. even later loop ik de keuken uit en zie dit.........

Kinan en ik hebben d'r toen maar samen op de foto gezet.










Ook Zepp moest op de foto, maar op de een of andere manier begint hij scheel te kijken zodra je begint af te klikken. Even een rustmoment, de kleine dame gaat zo naar boven en dan kan ik weer aan de slag..








Ik zal me binnenkort wat meer uitweiden over hetgeen we aan het opstarten zijn..

Heidi

Reacties