Oude schetsen van vroeger

Tijdens het zoeken van mijn diploma kwam ik op zolder weer allemaal 'oude herinneringen' tegen. Zo ook mijn oude schetsboek.. Met een grote glimlach bladerde ik het boek door..

Ik heb een paar 'oude' schetsen op foto gezet, kon het niet laten..







Vermoed dat deze tekeningen zijn gemaakt in de periode van mijn 18de tot 26 ste jaar. Ik moest lachen toen ik zag dat ik ook een poging heb gedaan om af te wijken van mijn 'standaard' tekeningen..













Het leuke van oude tekeningen zijn dat je gelijk ziet hoe je 'gegroeid' bent! Maar het zijn natuurlijk niet voor niets schetsen! Kromme kozijnen en getekende poppetjes zul je bij mij niet snel meer tegenkomen...

Maar het is leuk om te zien.. Ik snuffel zo weer even verder

Heidi

Reacties

Een reactie posten