Noortje

Ik hoop dat jullie allen een fijne kerst hebben gehad!

De afgelopen dagen ben ik druk aan het tekenen geweest, ik had namelijk nog een opdracht open staan.
De opdracht was om een Cavalier pup na te tekenen, maar ik kon niet veel met de foto's die me waren toegezonden. Vele waren van bovenaf genomen, of de hond had een absurde houding (zo wil je een dier niet op een portret!) en veel te donker. Nadat ik een foto van de 1e tekening had doorgemaild kreeg ik het verzoek om 'nogmaals' een opzet te maken. Dat had ik ook wel verwacht.. Op de meest rendabele foto stond de pup met haar hoofd (te) groot en de rest van het (slungelige) lijf was overbelicht.

Ik kreeg zondag nieuwe foto's aangeleverd. Ditmaal duidelijke foto's helaas wel met flitslicht in de ogen. Maar ik ben tevreden over het resultaat! Ik hoop de eigenaar van de pup ook..



Noortje - Cavalier pup

*De eigenaars van Noortje waren erg tevreden met het uiteindelijke resultaat! Dit was precies 'hun' Noortje!

Heidi

Reacties