Expositie in het Medisch Centrum te Nijverdal.

Vanochtend was het dan zover.. Mijn eerste expostie, en ook nog eentje in Nijverdal.. de plaats waar ik ben opgegroeid en waar de meeste mensen elkaar 'wel' kennen.

Het Medisch Centrum geeft (amateur) kunstenaars uit Nijverdal / Hellendoorn de mogelijkheid om hun werken voor een half jaar te exposeren. De werken zijn opgehangen in de diverse openbare (wacht) ruimten, zodat ze voor iedereen toegangelijk zijn.

Tijdens het ophangen kwamen we erachter dat er enkele lijsten door het vervoer beschadigd waren. Dus een deze dagen zal ik die opnieuw gaan inlijsten. Maar we hadden gelijk al bekijks.. en leuke reacties. Zoals: he.. nog een foto expositie? En dat is voor mij een groot compliment, want dat betekend dat mijn realistiche opzet van enkele dierportretten erg goed zijn gelukt. Helaas had ik niet voldoende werken (door tijdgebrek) in pastel, dus ik moest wat oudere (olieverf) doeken erbij hangen. Mijn eigen huisarts, die tevens voor deze expositie heeft gezorgd, kwam gelijk twee werken uitzoeken die hij in zijn praktijk wou hebben hangen.

Ik moet nog een lijstje ophangen met info en contactgegevens, voor als men belangstelling heeft voor de werken. Het werd me aangeraden om dat zeker te gaan doen...

Spannend.... Ik ben ook erg benieuwd naar de reacties...


Reacties