Doelen stellen..

De druk is van de ketel.. mijn schilderijen hangen.
Maar ik ben alweer aan de slag met de volgende tekening. Ik moet wel, de muren zijn kaal.. zowel hier thuis als bij mijn ouders! Vanavond heb ik mezelf vrij-af gegeven.. even geen potlood en papier. Maar 'gedachten zijn als muisjes, ze komen op de stilte af ' .. zo heb ik me vanavond een paar doelen gesteld.

  • Ik wil me de anatomie en de bewegingsleer van de sledehond eigen maken, zodat ik dit straks kan weergeven in toekomstige schilderijen;
  • Meer te schetsen, zodat ik een beter ruimtelijk inzicht ontwikkel.
Ik heb nog wel meer doelen, maar ik vermoed dat de bovengenoemde doelen al best wat tijd gaan kosten. En laat ik over dat laatste (tijd) niet zo veel beschikken. Maar het lijken me twee mooie doelen om na te streven..

Ray heeft de bouw van het atelier weer opgepakt, ik hoop nu toch echt binnen afzienbare tijd mijn eigen stekje te hebben. Een plekje waar ik me geen zorgen hoef te maken dat de kids het pastelstof inademen of met hun vingertjes over het papier gaan om de diertjes te 'aaien'.

We zullen zien..

Reacties