zondag 27 juni 2010

Leuk.. hebbedingen!

Ik kan wel stellen dat ik een nachtbraker ben! Maar ok, met twee kinderen, Ray, een pup en Zepp onze border collie in huis kom je ook niet overal aan toe.. en dan doe je je ding dus op 'latere' tijdstippen! Nu dus..

Een tweetal weken geleden heb ik een 'bestaande' webwinkel in woonaccessoires overgenomen. En op het moment ben ik dus druk bezig om de gehele lay out van de website te veranderen. De vorige eigenaar deed zaken met twee leveranciers.. Zelf ben ik van mening dat er meer is, dus ik ben hard aan het werk geweest en langzamerhand begint mijn lijst met leveranciers te groeien. De eerste twee bestellingen zijn reeds binnen en gisteren heb ik een ware foto shoot in huis gehouden. Ontzettend leuk!
Ik zag mijn kans schoon toen Ray met Kinan de deur uitging om de aanhanger weg te brengen. Mijn moment om even lekker aan de slag te gaan!



Martijn is op dit moment bezig om een mooi logo te ontwerpen. En zodra deze er is, zal de site nog één maal kritisch worden bekeken.. en bij goedkeuring online gaan! Heb er ontzettend veel zin in! Alleen heeft een winkel met woonaccecoires wel één nadeel.. Je wordt er zo hebberig van, want het zijn ontzettend mooie en leuke spullen. Enfin, zodra mijn winkel online gaat zal ik het hier op het blog melden..

Genieten jullie ook zo van het warme weer? Eerlijk gezegd zit ik veelal hele dagen achter de pc, op zoek naar leveranciers, ideen opdoen, bestellingen plaatsen, mails beantwoorden en belletjes plegen (ben natuurlijk ook nog steeds bezig met Dogs Pride.. en hier komen de eerste boekingen voor de sledehondentochten in wintermaanden al binnen). Maar tijdens mijn vrije momenten ben ik buiten te vinden... Maar op dagen zoals vandaag baal ik ervan dat ik niet met de laptop buiten bezig kan zijn. Ik zal onze pc deskundige hier eens naar vragen..

Windy, onze nieuwe pup doet het geweldig. Ik zit me te bedenken hoe ik haar 't beste kan omschrijven.. maar het eerste woord wat in me op komt is: 'karakter'. Zoals het een husky betaamd, doet ze lekker haar eigen ding. De eerste dag liet ze gelijk haar tanden al zien aan Zepp (puppy bluf noem ik het maar).. die vervolgens de berging in vluchtte. Een dag later was alles 'koek en ei' en nu zijn het de beste (speel) maatjes! Bij de heren en dame in de kennel herhaalde zich dit gedrag, maar ze is nu volledig geaccepteerd in de roedel en loopt vrolijk tussen de rest van de honden. Meestal laten we haar buiten het speelveldje, maar mevrouw weet zich op te klimmen aan het hek en gaat net zolang door tot ze erover is. Ook de moes (aardbei/onkruid) tuin vind ze geweldig, vooral om rondjes in te rennen.. tot grote irritatie van mij.

En nu ik het over aardbeien heb.. wat een mega oogst dit jaar! Vandaag heb ik de helft van de planten geplukt en kwam op +/- 1,5 kg uit. Morgen gaan ze in de pan en maken we er jam van. Lekker!! Met de oogst van vorig jaar zijn we de hele winter doorgekomen. Lekker en goedkoop.. en doordat we de jam zelf maken weten we ook precies wat erin zit!

Tot zover maar weer..
Bedenk me net dat de sproeier achter 't huis nog aanstaat. Uitdraaien en 'hup' naar bed!

Heidi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Stilte

De stilte slaat me sissend om de oren
De rust raast ruw en roekloos door het huis
Ook buiten gaan gedachten gauw verloren
Tussen de bladeren van het appelgeruis
Mijn schreeuw gaat dus alleen door eigen merg:


Hallo daar, ik wordt gek hier.. vinnu 't erg?